Українська мова

20 травня

Тема. Навчаюся змінювати дієслова за часами (Ч. 1, с. 152-153)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1L2-OxcHV2y9_N0YYCjAmIh0N_yOqP19Z/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



16 травня

Тема. Час дієслів. Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 150-151)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1WM2-6k-OWC6VgoBsXb8wPVk9iTHH6TxP/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



15 травня

Тема. Навчаюся добирати і вживати дієслова у прямому і переносному значеннях (Ч. 1, с. 149)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/16qPH8JoGvul_0hh8mm0XUD0sLzemSQy2/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



13 - 14 травня

Тема. Навчаюся добирати і вживати в мовленні дієслова - синоніми, дієслова - антоніми (Ч. 1, с. 148-149)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1uesoiiT7D28A-v_K3wo_aJLB_rKDAeLI/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



9 травня

Тема. Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах (Ч. 1, с.147)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1WW4CYC4W6pUUFuXAGpxvGOO7go299Ow6/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



8 травня

Тема. Зв'язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв'язок дієслова з іменником у реченні (Ч. 1, с.146-147)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1bY94ttHQxw64mHp5WoZuZ9tCBfAVkCmW/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



6 травня

Тренувальні вправи

1) Дієслова – антоніми

https://learningapps.org/33573220

2) Гра «Полювання на кротів»

https://wordwall.net/uk/resource/30790549/

3) Знайди дієслова

https://learningapps.org/28920466



2 травня

Тема. Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визнача­ти дієслова (Ч. 1, с. 144-145)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/17qcF1mhu_Qfjci9EMkU4Ct49GzzPFyPd/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



1 травня

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Перевірна робота 

https://jamboard.google.com/d/1L_oYO6-NTTuCX3s6hvTTcLbqVzDcKEFSw3dTqKbu8U4/edit?usp=sharing


30 квітня

Тема. Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови (Ч. 1, с. 143, впр. 12-14)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/13tYgXUYR-k0fnQI7fnBI0MXR5BG5O6kx/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання.  Тренувальні вправи

1) Сортування за групами

https://wordwall.net/uk/resource/51949927/

2) Полювання на кротів

https://wordwall.net/uk/resource/12816823/



25 - 29 квітня

Тема. Навчаюся читати числові вирази (Ч. 1, с.142-143)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1_sTC8eGPQWQfKo97MDvxF4UtPJMZvCo5/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



23 квітня

Тема. Діагностувальна робота за ІІ семестр

https://docs.google.com/document/d/1kUW0hdgu5kt7KHtbs19rfBTLKtWmsgVD/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



16 - 17 квітня

Тема. Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80 (Ч. 1, с. 140-141)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1j5Ope5PX3WUAaY9qXZ1r-QJQTB4D_OIJ/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



15 квітня

Тема. Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпі­знавати числівники. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 138-139, впр. 1-4)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1qswu79hFZPdZ4NEZ5OuvbniHsHKrKs3L/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



11 квітня

Тема. Перевірна робота з теми «Прикметник»

Перевір свої знання з теми «Прикметник»

Пройти тест за посиланням: 

https://onlinetestpad.com/ua/testview/777742-perevir-svoi-znannya-z-temi-prikmetnik



10 квітня

Тема. Узагальнення знання про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови (Ч., с.136-137)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1C3YPnCh4n8-9e98xjEnStuppapahXywW/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Загальні відомості про прикметник

https://www.youtube.com/watch?v=-jI7mnVG_bI



8 - 9 квітня

Тема. Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовленні (Ч. 1, с.134-136)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1mpbG53EYlRhKNpnSALA1r7YbG0KDRlDi/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



29 березня

Тема. Навчаюся визначати рід і число прикметників

Тренувальні вправи

https://wordwall.net/uk/resource/37260502

https://wordwall.net/uk/resource/28092126



27-28 березня

Тема. Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв'язаний, питанням, закінченням (Ч. 1, с.132-133)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1DQcb7sso4RSnr_qPVjFi589iWHq_MHsc/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



26 березня

Тема. Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником (Ч. 1, с. 131)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1GK3sXrBXDNGtrwqmVLkLTKfVSq-k86M1/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



25 березня

Тема. Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювати прикметники за родами (Ч. 1, с.130-131)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/13P1G5ZRcYM3ubDgSVE6ST_H775P_uE-4/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Змінювання прикметників за родами

https://www.youtube.com/watch?v=u1_yt5mXwIo



20-21 березня

Тема. Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками (Ч. 1, с. 128-129)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/11UVQljqd3RTICWTneO52hBfyP8ttrrw-/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



19 березня

Тема. Діагностувальна робота. Списування

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/15olUZlyjEflNLgYRH_4xoy-Y8MRV8bMv/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



18 березня

Тема. Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками ( Ч. 1, с. 126-127)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1TFSuG0z3Cyq3jDCG5JAXTuMKJ8q6n6kD/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true




14 березня

Тема. Зв’язок прикметників з іменниками. Складання тексту «Портрет однокласника (однокласниці)» (Ч. 1, с. 125)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1G5HBKtiHjuuyKYhqUKy3XGVyxNA2e5JY/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



13 березня

Тема. Зв’язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлю­вати зв’язок прикметників з іменниками (Ч. 1, с. 124-125)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1G3dEP4xqwdUaErDu8hgRxUPVuElc_Hm8/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

 


11- 12 березня

Тема. Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся роз­пізнавати прикметники в тексті (Ч. 1, с. 122-123, впр. 1-4)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/124SYCyFuyD7yBwKTswG8KLhrB7Ckk4Dd/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



6 - 7 березня

Тема. Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як частини мови. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 120-121, впр. 4-6)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/11o7obYmW6LJU3bfpWF4n_vmcAQ9wkwsM/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Дельфіни. Цікаві факти про дельфінів

https://www.youtube.com/watch?v=qOirLb6ZMxI

Домашнє завдання: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3976988



4 - 5 березня

Тема. Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні (Ч. 1, с. 118-119, впр. 1-3)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1uS8aPsZl_e1h20RMx_iRquBzylHAdWoN/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



29 лютого

Тема. Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в од­нині або тільки у множині (Ч. 1, с. 116-117, впр. 6-10)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1j1IGeTdbXmdD9hq_WjoLuo37HLqEXYLi/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



28 лютого

Тема. Змінювання іменників за числами (однина і множина). Навчаюся змінювати іменники за числами (Ч. 1, с. 114- 115, впр. 1-5).

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1CWoc-8s4yrUhlWY60u5bsPh3vl4GGF4s/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



26 - 27 лютого

Тема. Спостерігаю за закінченнями іменників різних родів (Ч. 1, с. 112-113, впр. 6-10)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1PYleYOXrd1B_lc2gdbmkKVWkj3WRdqOp/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



22 лютого

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь « Моя заповітна мрія» ( з елементами міркування).

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1GHs-c8N6_eNsOlpdIh1xlImOhafvmmtK/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання. Скласти твір-розповідь "Моя заповітна мрія".



21 лютого

Тема. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 110-111)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1ueXpK5M9xioiTOnEViHYOE7NZ8eP4kLc/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

 


19 – 20 лютого

Тема. Навчаюся розпізнавати іменники, які називають ознаки і дії. Добір спільнокореневих слів (Ч. 1, с. 109, впр. 18-21).

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1n97pOaLa3vlUUjmWDTLqe2pI8cp5rSrB/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



15 лютого

Тема. Навчаюся правильно писати власні і загальні (Ч. 1, с. 108, впр. 15-17)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1xX0WwgYKYBHhcyYXrtqfGwC79nS1-ZBk/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



14 лютого

Тема. Навчаюся розрізняти іменники — власні і загальні назви (Ч. 1, с. 106-107, впр. 10-14)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1UR35_UkNSmn8W6PkPa3UVa4FsuBM3erV/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



13 лютого

Тема. Навчаюся розрізняти іменники — назви істот і неістот. Розбір слів за будовою (Ч. 1, с. 104-105, впр. 5-9)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1Mr-a11X2fDw28_uZyTKmSJfEQUnldcEE/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



12 лютого

Тема. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники (Ч. 1, с. 102-103, впр. 1-4)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1-iWAi6PfZehZCenSOwTEKR4pCl7MDuIX/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



8 лютого

Тема. Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9733050


7 лютого

Тема.  Узагальнення і систематизація знань учнів

https://jamboard.google.com/d/1s3N9_m1tOPi5x5vMl2GbPPY9FPfA4hOM_3_8iwukTFY/edit?usp=sharing



6 лютого

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Складання загадок

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1YiHI2tKoV6TdaTYvCXPvPVxSUbtlmbCi/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



5 лютого

Тема. Навчаюся розбирати слова за будовою (Ч. 1, с. 100, впр. 6—7)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/14QjuSG7ZMKamQJI8LU9uImnFVuJTvlVk/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



1 лютого

Тема. Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками (Ч. 1, с. 98-99, впр. 1-5)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1QHhQWQ4EFQQlHKt6yft29ZBekTCU90uA/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



31 січня

Тема. Навчаюся моделювати будову слова (Ч. 1, с. 97, впр. 11- 14)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1WfeDq5krQ1JvKq9Q-vsK8Ep8EsSpMA_E/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



30 січня

Тема. Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Добір спільнокореневих слів (Ч. 1, с. 96, впр. 7—10)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/15Ns7iQqxRNu8qnzVm2_CgQCRgZC3nT25/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



29 січня

Тема. Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся визначати суфікс у словах (Ч. 1, с. 94-95, впр. 1-6)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1wOZn0Cq0KfyE6fkvVRqHpR6fTkl5ptsz/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Знайомимося з суфіксом



25 січня

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь «Лижні змагання» (за сюжетним малюнком)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/19mFpQ9PRzjjl9z2rAkzwlNzxsnIG2K1Q/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



24 січня

Тема. Навчаюся переносити слова з апострофом. Утворення слів за допомогою префіксів (впр. 9-12, с. 93)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1W_cIUOspqm48K_JXbT9D_IUIqF5o2nHI/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



23 січня

Тема. Навчаюся писати слова з апострофом після префіксів (Ч. 1, с. 91-92, впр. 5-8)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1NT-3hxEA60eZgU-FNAUrMAwnHU-5VKiq/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



22 січня

Тема. Вимова і написання слів з апострофом. Правильно вимовляю і записую слова з апострофом. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 90- 91, впр. 1-4)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1moSGcDFYXnPjtX96ZObCDuwM_tqfNaFJ/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true




17-18 січня

Тема. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з пре­фіксами с-, з—, зі- . Складання речень за малюнком (Ч. 1, с. 88-89, впр. 11-16)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1O_991VH7NqQBodxxUylUQjpZ7vIDm6_Y/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання:









16 січня

Тема. Навчаюся правильно записувати слова з префіксами роз-, без-. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 86-87)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1EkmG3fUkbvt3T2cs4aggKrtvDKjo_1Un/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання:



15 січня

Тема. Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів (Ч. 1, с. 84-85)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1IdZH3ro2QhamtLfYiU3_9QcpCURY8XuV/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Відео про козацькі чайки

https://www.youtube.com/watch?v=juWGAt8UbZU



21 - 25 грудня

Тема. Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними зву­ками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу

(Ч. 1, с. 82-83)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/12CUJO7jZgXdOa3CS5tTr8-dGrKeb9B01/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



20 грудня

Тема. Діагностувальна робота за І семестр

https://docs.google.com/document/d/1GO2qvu2OsROr0Pn6DCxUvEKr5ZjpfzW8/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Повторення

https://jamboard.google.com/d/1wTZfQ2LrKkeg8Fzj7r8LRX3BF8yZ3QG8JW7I-ugVWIc/edit?usp=sharing



19 грудня

Тема. Вимова і написання слів зі звуками [ґ], [дж], [дз], [дз']. Правильно вимовляю, наголошую, записую слова (Ч. 1, с. 81)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1KwU8mhNjftCM3zKH5wLXqSrH_LLpSlU6/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



18 грудня

Тема. Вимова і написання слів зі звуками [дж], [дз], [дз']. Правильно вимовляю, наголошую, записую слова (Ч. 1, с. 80)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1Nsp_wp5AzakLIstKth5zP-Iksgs5FWsh/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true




11- 12 грудня
Тема. Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками (Ч. 1, с. 78-79)

Презентація до уроку




7 грудня
Тема. Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом (Ч. 1, с.76-77)

Презентація до уроку



5 - 6 грудня
Тема. Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и] 
(Ч. 1, с. 74-75)

Презентація до уроку




4 грудня
Тема. Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Позначення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и] (Ч. 1, с. 72 - 73)

Презентація до уроку




30 листопада
Тема. Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх (Ч. 1, с. 70—71)

Презентація до уроку




28 - 29 листопада
Тема. Наголос. Правильно наголошую слова (Ч. 1, с. 68-69)

Презентація до уроку

Домашнє завдання: 
пройти тестування з теми "Будова слова" за посиланням





27 листопада
Тема. Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова (Ч. 1, с. 67, впр. 5-7)




23 листопада
Тема. Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визначати корінь, добирати спільнокореневі слова (Ч. 1, с. 66-67)

Презентація до уроку

Корінь слова




22 листопада
Тема. Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати основу слова. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 64-65)

Презентація до уроку




21 листопада
Тема. Навчаюся визначати нульове закінчення (Ч. 1, с. 62-63)

Презентація до уроку

Хліб - усьому голова




16 листопада
Тема. Розвиток мовлення. Письмовий переказ




15 - 20 листопада
Тема. Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові (Ч. 1, с. 59-61)

Презентація до уроку




14 листопада
Тема. Навчаюся користуватися словниками синонімів, антонімів. 
(Ч. 1, с. 57-58)

Презентація до уроку

Словники







9 - 13 листопада
Тема. Протилежні за значенням слова — антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова (Ч. 1, с. 56-57)

Презентація до уроку

Тренажер. Антоніми





8 листопада
Тема. Навчаюся доречно вживати слова в мовленні (Ч. 1, с. 54-55)

Презентація до уроку





7 листопада
Тема. Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю близькі за значенням слова (Ч. 1, с. 52-53)

Презентація до уроку

Синоніми. Тренажер







25 - 26 жовтня
Тема. Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і переносне значення слова (Ч. 1, с. 50-51)

Презентація до уроку





24 жовтня
Тема. Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів (Ч. 1, с. 47-49)

Презентація до уроку

Однозначні та багатозначні слова






23 жовтня
Тема. Установлюю зв’язок між словами в реченні (Ч. 1, с. 46, впр 5-8)

Презентація до уроку





19 жовтня
Тема. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення (Ч.1, с. 44-45)

Презентація до уроку

Відео. Головні і другорядні члени речення





18 жовтня
Тема. Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення (Ч. 1, с. 42-43)

Презентація до уроку

Відео. Головні члени речення





16 - 17 жовтня
Тема. Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 40-41)

Презентація до уроку

Звертання. Розділові знаки при звертанні




12 жовтня
Тема. Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх   (Ч. 1, с. 38-39)

Презентація до уроку

Вірш Надії Красоткіної "Прекрасні звертання"






10- 11 жовтня
Тема. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень  
(Ч. 1, с. 36-37)

Презентація до уроку




9 жовтня
Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інтонацією (Ч. 1, с. 34-35)

Презентація до уроку




4 - 5 жовтня
Тема. Речення. Розпізнаю речення за його основними ознаками (Ч. 1, с. 32-33)
Презентація до уроку





3 жовтня
Тема. Діагностувальна робота № 1. Списування





2 жовтня
Тема. Робота з медіатекстами. Навчаюся розрізняти медіатексти, досліджувати їх       (Ч. 1, с. 28-30)

Презентація до уроку

Відео. Це наше і це твоє. Трембіта






28 вересняТТТТ
Тема. Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом   (продовження)        (Ч. 1, с. 27)

Відео "План тексту"

Повторення. Розрізняю текст - розповідь і текст - опис




27 вересня
Тема. Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом (Ч. 1, с. 26-27)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1zION7JSBW3X5WfQEcGl2MReiurCNHc0x/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



4 вересня

Тема. Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками (Частина 1, с. 3-5)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1y0QwzFuaPx4NAqX_AltK9NVTOL1uAjK6/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true


5 вересня

Тема. Мета тексту. Типи текстів    (Частина 1, с. 6-7)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/16gN9J3p7A34vLR687ZfTgkT8hoTnw3XV/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Відео. Тема та мета тексту. Типи текстів

https://www.youtube.com/watch?v=gwOayDwXQ8g


6 вересня

Тема. Складаю тексти. Навчальний діалог (Частина 1, с. 8-9)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1z_kummUKbU1CwNr1KD-6DiR5-Ol4Y0a7/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: с.8 вправа 7


8 вересня

Тема. Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначити тему і мету тексту, розрізняти типи текстів   (Ч. 1, с. 10-11)

Презентація до уроку


Відео про тварин. Лісові тварини

https://www.youtube.com/watch?v=1-4QEFKpuqM


11вересня

Тема. Будова тексту. Визначаю частини тексту   (Ч. 1, с. 11-12)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1fNBw2z0eGusWrC5hLb1XuYSJ9w1Eoh3f/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true


12 вересня

Тема. Будова тексту. Визначаю частини тексту (Ч. 1, с. 13)

Презентація до уроку

https://docs.google.com/presentation/d/1-Yd5Yd_c32D8v9MFaTwoHxxq1aBU1K8G/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true

Біла трясогузка





13 вересня
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст
 (Ч. 1, c. 14-15)

Презентація до уроку

Інтерактивне завдання



14 вересня
Тема. Розвиток зв'язного мовлення
(Ч. 1, с.13 вправа 4)



















18 вересня
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст 
 (Ч. 1, с. 16-17)

Презентація до уроку

Домашнє завдання:
Спишіть твір - есе "Буду я природі другом" або складіть свій текст на цю тему.




19 вересня
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будувати текст  (Ч. 1, с. 18-19)

Презентація до уроку

Відео. Вивчаємо ключові ознаки тексту – міркування 


    

20 вересня
Тема. Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся розрізняти тексти різних стилів   (Ч. 1, с. 20-21)

Презентація до уроку



21 вересня
Тема. Порівняння художніх і науково-популярних описів. Навчаюся визначати частини тексту- опису, будувати тексти-описи художні і науково-популярні    (Ч. 1, с. 22-23)

Презентація до уроку

Знайомство зі стилями текстів

Відео «Як лисиця ловить мишей під снігом»





25 вересня
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту - опису калини  (Ч. 1, с.23)

Презентація до уроку. Повторення вивченого про текст. Складання опису

Домашнє завдання:
Пройти тестування за темою "Текст. Повторення вивченого" 
до 26/09 21.00 за посиланням:





26 вересня
Тема. Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся ділити текст на абзаци (Ч. 1, с. 24-25)

Презентація до уроку







Немає коментарів:

Дописати коментар

Безпечна поведінка під час весняних канікул. Інструктаж з техніки безпеки https://www.youtube.com/watch?v=KyhbdSVEfCM 9 березня - 210-а річн...