Математика

20 - 21 травня

Тема. Формула добутку

Підручник - урок 9 с.27 - 30

https://jamboard.google.com/d/1AQzh_zsjSc0Y7_Evoyju5GU1hOYAElulNe1f6uITbKM/edit?usp=sharing



16 - 17 травня

Тема. Розв'язування задач за формулою роботи

Підручник - урок 8 с.24-26

https://jamboard.google.com/d/15j2ELs_ZCY4NxOvtSh89zDd5JnUhtcN-cxCTHo7ZA7A/edit?usp=sharing



14 травня

Тема. Діагностувальна робота. Перевірка сформованості навичок усних обчислень

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2219848



15 травня

Тема. Розв'язування задач за формулою роботи

Підручник - урок 7 с. 21-23

https://jamboard.google.com/d/1KOLMHVsjacNhLp9_LrftlFk_6wRlOd_jhK3RrkpovfY/edit?usp=sharing



10 - 13 травня

Тема. Робота. Продуктивність. Час. Формула роботи

Підручник - урок 6 с. 18-20

https://jamboard.google.com/d/1UTFS2Skm__bu8yzY6Ccpm_tyRw2KaQ5MmYoDezD6q2U/edit?usp=sharing



8 - 9 травня

Тема. Множення на трицифрове число

Підручник - урок 5 с.15 - 17

https://jamboard.google.com/d/14-ElyOo7qi7vv0avlK_5HHq_LHnuX-PvS5UeQcwqKSA/edit?usp=sharing



3 - 7 травня

Тема. Множення на трицифрове число

Підручник - урок 4 с.12-14

https://jamboard.google.com/d/14yx7ssD-bNg6T19uNjJKiwmWmEkNT9ohXwh0lvRA7HY/edit?usp=sharing 



1 - 2 травня

Тема. Розв'язування задач за формулою вартості 

Підручник - урок 3 с.9-11

https://jamboard.google.com/d/1bFWdnLdq_I-wk-Br6WK7w7K4ADi3jt6g_lYjJFWP1nw/edit?usp=sharing



29 - 30 квітня

Тема. Формула вартості

Підручник - ІV частина урок 2 с. 6-8

https://jamboard.google.com/d/1a5nlE2p247L6QIcWHt31Bmz9pVN12Sy-w7rpgQItxbc/edit?usp=sharing



Тема. Діагностувальна робота з математики за ІІ семестр

https://docs.google.com/document/d/1GgtqZF0KpPGCV0vpHI5OtdCcNH0KONfX/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



25 - 26 квітня

Тема. Формула вартості

Підручник - ІV частина урок 1 с. 3-5

https://jamboard.google.com/d/185FP2Lb2iQuUepV6ncFkSsJStZOPEHZh3ssM1Mf1y2U/edit?usp=sharing



23 - 24 квітня

Тема. Множення на двоцифрове число

Підручник - урок 24 с. 74-76

https://jamboard.google.com/d/1NyKa-io6xThm83TqOVc5A8Bhk4qBuKaz1FWKG7LF8zc/edit?usp=sharing



18 - 19 квітня

Тема. Розв'язування задач на рух

Підручник - урок 23 с.71- 73

https://jamboard.google.com/d/13Hd0Y_35dMS3DvNFZwwHXn_GqbwM-KJbU5sPjPoTtu8/edit?usp=sharing



16-17 квітня

Тема. Розв'язування задач на рух

Підручник - урок 22 с. 68-70

https://jamboard.google.com/d/16YGDfztA_fssdlhKo2M_HXPRggY54GnzbbemiYyYZkI/edit?usp=sharing



12-15 квітня

Тема. Розв'язування задач на рух

Підручник - урок 21 с.65-67

https://jamboard.google.com/d/1IXr2B9gNd405lbniv44Agl6BiDlBQTmeRW5yAYBPbwQ/edit?usp=sharing



9 - 11 квітня

Тема. Розв'язування задач на рух

Підручник - урок 20 с. 62-64

https://jamboard.google.com/d/1wnVNp_1418j_OaUcjBt22CpDSnOIVYIGDGRWNy_YS-Y/edit?usp=sharing



27 - 28 березня

Тема. Розв'язування задач на рух

Підручник - урок 19 с. 59-61

https://jamboard.google.com/d/1PvXzJXzh6R_vzrRrj4SitRQInO5EkL8kEypHMS7V_vs/edit?usp=sharing



25 - 26 березня

Тема. Розв'язування задач на рух

Підручник - урок 18 с. 56- 58

https://jamboard.google.com/d/1AOdWizhe3rxPRQQo3GcMFEmW15TeXJjtxDmXgXceh3w/edit?usp=sharing



22 березня

Тема. Формула шляху

Підручник - урок 17 с. 53-55

https://jamboard.google.com/d/1_I_R8mi4EVqs_ilf-8o2IHDGSmdR4R_Nk3M5wxhkVoY/edit?usp=sharing



21 березня

Тема. Діагностувальна робота

https://docs.google.com/document/d/1OSLlpYwFfkcQ2zIB2ziLDHx7by19n2V2/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



20 березня

Тема. Швидкість. Час. Відстань

Підручник - урок 16 с. 50-52

https://jamboard.google.com/d/1OfYazbgKdrOJMcUzxtkH3-CX6CDZFWBijDf8fAcQrkA/edit?usp=sharing



18 - 19 березня

Тема. Формула ділення з остачею

Підручник - урок 15 с.46 - 49

https://jamboard.google.com/d/1LEGFj_XQD7qUjdYBitTKUXgkmjkWzKKDIQg55z3q8iU/edit?usp=sharing



14 - 15 березня

Тема. Формула об'єму прямокутного паралелепіпеда

Підручник - урок 14 с. 42-45

https://jamboard.google.com/d/1v1HmsNMhcfZaEXBpPB7tClCqxCo8fwLXPIc3nxlvw5I/edit?usp=sharing



12 - 13 березня

Тема. Формули

Підручник - урок 13 с.40-41

https://jamboard.google.com/d/1XuYMybFmYToc3fxYjHdQrfanT48xGLB-l5O_Mw4Hd3Q/edit?usp=sharing



8 - 11 березня

Тема. Розв'язування складних рівнянь

Підручник - урок 12 с. 37-39

https://jamboard.google.com/d/1wOwAeQFw06MiEPSlyWfymoALKI6rG4SqKfTA6y3eNrc/edit?usp=sharing

Самостійна робота

https://docs.google.com/document/d/10wYPVuNuC0qEC_meDHmHV8YNpT7wdddN/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



6 - 7 березня

Тема. Розв'язування задач за допомогою складання рівнянь

Підручник - урок 11 с.34-36

https://jamboard.google.com/d/1kNLdgzDwwcJc5Cetr23FTeBDGCT9OX-zjxqNqUgjySo/edit?usp=sharing



4 - 5 березня

Тема. Рівняння

Підручник - урок 10 с. 31- 33

https://jamboard.google.com/d/1fc_nBJSLIO-fuqOaI_zR0hGSAGWwN1LOGNBAIYm15l8/edit?usp=sharing



29 лютого - 1 березня

Тема. Рівність і нерівність

Підручник - урок 9 с. 28 - 30

https://jamboard.google.com/d/1e1Pmbx-iBqRzMfh9Cw1oNdOwohoemIe17M5-H2dlqec/edit?usp=sharing



27 - 28 лютого

Тема. Правильно і неправильно. Завжди та інколи

Підручник - урок 8 с. 25-27

https://jamboard.google.com/d/1bLDFSlCuFGya6rd9KA_JAzvDAcd7NXo6EN2-DLcK92I/edit?usp=sharing



23 - 26 лютого

Тема. Вираз зі змінною

Підручник - урок 7 с. 22-24

https://jamboard.google.com/d/1Re_-01u6SBE7HUE81arQztUFxtVIhy6C7HUkX1Efuq8/edit?usp=sharing



22 лютого

Тема. Змінна

Підручник - урок 6 с. 19-21

https://jamboard.google.com/d/1LMMcbd1OxP33EI7nYaU7BuwiFtRPDsRvm-0CbXqLSz8/edit?usp=sharing



20 - 21 лютого

Тема. Порівняння, додавання, віднімання одиниць часу

Підручник - урок 5 с.16-18

https://jamboard.google.com/d/1RHLaLvCKndfe50MIRrOfcXA38wdxZFyHT90j5asmJq4/edit?usp=sharing



16 - 19 лютого

Тема.  Годинник

Підручник - урок 4 с. 13-15

https://jamboard.google.com/d/1Ou67ZxqkSV5DTH-xsJMLli1YLjPlnIt9G17h6Mjq2rE/edit?usp=sharing



14 - 15 лютого

Тема. Таблиця мір часу

Підручник - урок 3 с.10-12

https://jamboard.google.com/d/16olwjkuG83M2UuYl54L85pgNxg7RBRE94bJBLJXrwE8/edit?usp=sharing




12-13 лютого

Тема. Міри часу. Тиждень

Підручник - урок 2 с. 7-9

https://jamboard.google.com/d/1-lNrM_SgOxjdShF5IFojZYclFj4yNdMPcIyp41Kc_8k/edit?usp=sharing



8 - 9 лютого

Тема. Міри часу. Календар

Підручник – ІІІ частина, урок 1 с. 3-6

https://jamboard.google.com/d/15YWvF_Mw1eBfitqasvQ5akYxU_Qzyl8YPcupurPYKn8/edit?usp=sharing



6 -7 лютого

Тема. ІКС - педиція до математичного полюса

Підручник - урок 23 с. 69-74

https://jamboard.google.com/d/1uonbYArL4lC-6k46KMbxPrpisd8o2pKi4zD047SXeMo/edit?usp=sharing



5 лютого

Тема. Симетричні фігури, їх побудова

Підручник - урок 22 с.66-68

https://jamboard.google.com/d/1ZLuNtW5_PbxSCp4OedFRthkgaLGhv7vsZ4YipZW_ahE/edit?usp=sharing



1- 2 лютого

Тема. Симетричні фігури, їх побудова

Підручник - урок 21 с. 63-65

https://jamboard.google.com/d/1o7VFyIdLNcNrwpWqAMjme-R42RQkyzfdQueqBwpMgj0/edit?usp=sharing



31 січня

Тема. Симетрія. Симетричні точки. Перпендикулярні відрізки

Підручник - урок 20 с.60-62

https://jamboard.google.com/d/1hp2ATFOsJcnky9rK31F6YwGWJyybPRzEn8SWv3fWUvw/edit?usp=sharing



26 -29 січня

Тема. Перетворення фігур

Підручник - урок 19 с. 57-59

https://jamboard.google.com/d/1IyV3QA1rNcMLFUKUgPXvQFx-JIR8oIwBzRfh56bnPVo/edit?usp=sharing



25  січня

Тема. Ділення у стовпчик з остачею

Підручник - урок 18 с. 54-56

https://jamboard.google.com/d/1h6l1WCwxoXUHuD0bEiU0vx0h2vyrntNFlPrQLxWyDNM/edit?usp=sharing



23-24 січня

Тема. Ділення у стовпчик з остачею

Підручник - урок 17 с. 51-53

https://jamboard.google.com/d/1OCSWdE7KHAQ5qKRsBm0aFa22-ateoApxYK3aF-m_46Y/edit?usp=sharing



19 - 22 січня

Тема. Ділення круглого числа на кругле

Підручник - урок 16 с. 48-50

https://jamboard.google.com/d/1BLLpGDtiZIkCu16GasezphIWkMiWcQtr3HiC_m1uCVc/edit?usp=sharing



17 - 18 січня

Тема. Ділення круглого числа на кругле

Підручник - урок 15 с. 45-47

https://jamboard.google.com/d/1dujrC8NmLTvTWaYVMf-OP_dYfR7Z9NehXiFYzL8xUEo/edit?usp=sharing



15-16 січня

Тема. Ділення на одноцифрове число

Підручник - урок 14 с.42-44

https://jamboard.google.com/d/1En2Jb5L5yMVc0Nspr67L7zdhgkDW87YRn7ZOF8zDJkk/edit?usp=sharing



27- 28 грудня

Тема. Ділення на одноцифрове число

Підручник - урок 13 с.39-41

https://jamboard.google.com/d/1foLBt__7trxBQjWlsBn3LJu3YPWXVPOACJeDpUzrluE/edit?usp=sharing



25 - 26 грудня

Тема. Ділення на одноцифрове число

Підручник - урок 12 с. 36-38

https://jamboard.google.com/d/1LOyq0wmebaupxEauY9j5_P5pVpgmp7UNik0dYJczoZU/edit?usp=sharing



21 - 22 грудня

Тема. Ділення на одноцифрове число

Підручник - урок 11 с.33-35

https://jamboard.google.com/d/1nX5sx1b_U-v7K0GXX_tAF3P8x6sN4BaFbCozI-A0wbY/edit?usp=sharing



20 грудня

Тема. Ділення на одноцифрове число

Підручник - урок 10 с.29-32

https://jamboard.google.com/d/1MQawnrbOu12Ek-B9dZKyH5oA9kDH_GAwRKPia4Eddo0/edit?usp=sharing



19 грудня

Тема. Діагностувальна робота за І семестр

https://docs.google.com/document/d/1qAiC-pZL_JOtdI9xhH3gS--gI0W9b657/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true



18 грудня

Тема. Множення на одноцифрове число. Задачі на знаходження величин за їхньою сумою чи різницею

Підручник - урок 9 с. 26-28

https://jamboard.google.com/d/1u7qMvNWsSMGjQpo09whTEEVzTl0zkxEq2-ZCANRd8iU/edit?usp=sharing



14 -15 грудня

Тема. Множення на одноцифрове число

Підручник - урок 8 с.23-25

https://jamboard.google.com/d/1dhC1S5GuKxhb6-H5KfuZjorkT_w_icSQGU1lUBcOpeM/edit?usp=sharing



13 грудня

Тема. Множення на одноцифрове число

Підручник - урок 7 с.21-22

https://jamboard.google.com/d/14fW9qLejJr_sPxjoOsRYsAyly3tcLLYURRJseg_29P4/edit?usp=sharing



11-12 грудня

Тема. Одиниці маси. Тонна. Центнер

Підручник - урок 6 с.18 - 20

https://jamboard.google.com/d/1XMK0eO3qLNeb_RnF_E0ziyWbLnaQ8OWqISOdnyJYibo/edit?usp=sharing



7 - 8 грудня

Тема. Одиниці маси. Грам

Підручник – урок 5 с. 15-17

https://jamboard.google.com/d/1-LK5iBqDAuIl2FOlobkyDi6pBsXAlsaa0cGxJB9Luz8/edit?usp=sharing



5 - 6 грудня

Тема. Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини

Підручник - урок 4 с.12-14

https://jamboard.google.com/d/1gYZ7GUrkub0ZOY1CsaSqngKJW8u-W1eUP3i3VMLJS7Q/edit?usp=sharing



1 - 4 грудня

Тема. Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини

Підручник – урок 3 с. 9 - 11

https://jamboard.google.com/d/1DD7ilOCUZVRCb7Xjxb5j1w9Np8BjJ4bwbKcI0L-HoWM/edit?usp=sharing



30 листопада

Тема. Діагностувальна робота

https://docs.google.com/document/d/10FTIVVmReeCOb2Ruxs2np8r69jZuHc36/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true


28-29 листопада

Тема. Ділення круглих чисел

Підручник - урок 2 с.6-8

https://jamboard.google.com/d/1YsLwewsW4908-1FX1M7FT5psf4pHJIdYH1iEFTO41VE/edit?usp=sharing



24 - 27 листопада

Тема. Ділення на 10, 100, 1000 ...

Підручник - урок 1 с.3-5

https://jamboard.google.com/d/1zyFhsb3CBxDEdN7IEifaUmSt6m7ZlCTtPdFyRhh-yQU/edit?usp=sharing



23 листопада

Тема. Самостійна робота

https://docs.google.com/document/d/1wdQP8xqtZUvZSzN1fZn9Ro58UbEsZ4ef9oWcVVU7rz8/edit?usp=sharing



21-22 листопада

Тема. Множення круглих чисел

Підручник - урок 27 с.88-90

https://jamboard.google.com/d/1q5DM9vFbL-3We2PhkP24BaYub_WpfToK7ZyC1P3vFvk/edit?usp=sharing



17-20 листопада

Тема. Множення чисел  на 10, 100, 1000 ...

Підручник - урок 26 с. 85-87

https://jamboard.google.com/d/1rNvHYftS5_oGNrc-kZ_Jn0RIEjGjEn0nrQbZH8TCOJc/edit?usp=sharing



15-16 листопада

Тема. Розв’язування прикладів, рівнянь, задач з багатоцифровими числами

Підручник - урок 25 с.82-84

https://jamboard.google.com/d/1EcewZUAgg7Aued6tQ-_vPV-JXGOKr2Eqbti-njNLBWs/edit?usp=sharing




13-14 листопада

Тема. Розв’язування прикладів, рівнянь, задач з багатоцифровими числами

Підручник - урок 24 с.79-81

https://jamboard.google.com/d/1i49QtLJyCez7wL-Wd3jijLZDrGceYuivrd9g9wW35j0/edit?usp=sharing




8 - 10  листопада 

Тема. Розв’язування прикладів, рівнянь, задач з багатоцифровими числами

Підручник – урок 23 с.76-78

Завдання 9

Правила порівняння чисел

1) З двох чисел з різним числом цифр менше те, у якого цифр менше, а більше те, у якого цифр більше.

2) Щоб порівняти числа, записані однаковим числом цифр, треба порівняти одиниці старшого з розрядів, які не збігаються.

Завдання 12
Точки, розташовані всередині кола, віддалені від центра на відстань, меншу за радіус; точки, розташовані на колі, - на відстань, яка дорівнює радіусу; а точки поза колом – на відстань, більшу за радіус.




6 – 7 листопада

Тема. Розв’язування прикладів, рівнянь, задач з багатоцифровими числами. Перетворення іменованих чисел в інші одиниці виміру

Підручник – урок 22 с.73-75



25 - 26 жовтня

Тема. Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел

Підручник – урок 21 с.70-72

https://jamboard.google.com/d/1aXJ5_6K9OkYPMwdgC30U-E2JnEL36UsaKMcGnqY6ofk/edit?usp=sharing




24-25 жовтня

Тема. Читання і запис багатоцифрових чисел. Подання натуральних чисел у вигляді суми розрядних доданків

Підручник – урок 20 с.67- 69

https://jamboard.google.com/d/1qnN23KqXdMCJTsVaQtyBg8fvm5rjExGELFvYFo2IOwk/edit?usp=sharing




20 - 23 жовтня

Тема. Читання і запис багатоцифрових чисел. Розбиття багатоцифрових чисел на класи і розряди

Підручник – урок 19 с.64-66

https://jamboard.google.com/d/1bv_Iri5WUdhyyJJLn1qtO9vTNRRHWAuiXvPMiHssu1E/edit?usp=sharing




18-19 жовтня

Тема. Класи в запису натуральних чисел. Читання багатоцифрових чисел

Підручник – урок 18 с. 61-63

https://jamboard.google.com/d/1MXXK5iFltMsM6L0_qhwRAx_TYRi8rZ_e2sPUjIKzbzw/edit?usp=sharing

Урок 16 "Як люди навчились лічити" - для додаткового читання.




16 -17 жовтня

Тема. Додавання і віднімання множин

Підручник – урок 15 с.45-47

Поняття додавання і віднімання множин аналогічно додаванню і відніманню чисел.

Віднімання множин – це операція, обернена додаванню множин.  

Відняти з множини А множину В – це значить знайти таку множину С, котра в сумі з В дає А.




Віднімання – це знаходження невідомої частини (підмножини) даної множини. При відніманні множин число їхніх елементів віднімається.

Завдання 2

Потрібно встановити всі можливі співвідношення між множиною М і її частинами А і С.



 



https://jamboard.google.com/d/1B02hh9oZqZc6fPPuniSzvGKjPTpslkCPWyEVT8R6R7w/edit?usp=sharing





12 – 13 жовтня

Тема. Розв’язування задач на пропорційні величини. Письмове множення круглих і розрядних чисел.

Підручник – урок 14 с.42 - 44

https://jamboard.google.com/d/1w5RmroaEo1860QDdLVUJCzEh0vc08lphvbSrNZQHBd0/edit?usp=sharing



10 - 11 жовтня

Тема. Властивості об'єднання множин

Підручник – урок 13 с.39-41

Завдання 7

І спосіб: (12 + 18) – 4 = 26 (чол.)

ІІ спосіб: 12 + (18-4) = 26 (чол.)

ІІІ спосіб: (12-4) + 18= 26 (чол.)

ІV спосіб: (12-4) + 4 + (18-4) = 26(чол.)

https://jamboard.google.com/d/1oKGqaBdslrCmgBGW7S3ygXNb26M53HyigvyM3nzPQ9M/edit?usp=sharing




6 - 9 жовтня

Тема. Об'єднання множин. Знак ∪   

Підручник – урок 12 с. 36-38

Об’єднанням множин А і В називають множину всіх елементів А і В. Для знаходження об’єднання двох множин потрібно до елементів І множини додати відсутні елементи з ІІ множини. 



4-5 жовтня

Тема. Письмове множення двоцифрового числа на одноцифрове

Підручник – урок 11 с.33-35

https://jamboard.google.com/d/1pGeiWhP4PQX3MR42iry6lxLfOtEsIPKTp82fC-54G1s/edit?usp=sharing



2-3 жовтня

Тема. Властивості перетину множин

Підручник – урок 10  с. 30-32

Переставна і сполучна властивість додавання: значення суми не залежить від порядку доданків і порядку дій.






Переставна і сполучна властивість множення: значення добутку не залежить від порядку множників і порядку дій.





Перетин множин теж володіє такими властивостями.

Перетин множин не залежить від порядку множин і від порядку дій.

Завдання 2 

1.Спочатку знаходиться перетин множин А і В, а потім - їх перетин із множиною С.

2.Навпаки, спочатку знаходиться перетин В і С, а потім перетин із множиною А. 

Завдання 






Завдання 8     

Множину слів української мови можна розбити на такі частини:

за частинами мови; за однаковою першою буквою, за однаковим числом букв в слові .

https://jamboard.google.com/d/17k3eojE_RG4Q1EVF-kuQKeQcDAZ9ADW-gg_unTsvehA/edit?usp=sharing




28 - 29 вересня

Тема. Перетин множин. Неперетинні множини. Знак 

 

Підручник – урок 9 с. 27 – 29

Перетином множин А і В називають їх спільну частину, тобто множину всіх тих елементів, котрі належать як А, так і В.

Для знаходження перетину множин потрібно знайти в цих множинах однакові елементи (підкреслити).

Завдання 3

Множина учнів, які вивчають одночасно англійську та французьку мови.

Завдання 9   







Завдання 11

а = 1;      у = 0, 2;       х = 0

Завдання 12

За допомогою дерева можливостей  (6 способів)



4 вересня

Тема. Множина та її елементи

Підручник – І частина урок 1 с. 3-5

Завдання 1

Колекція марок, набір олівців, зграя птахів, чайний сервіз, букет квітів, череда корів, стадо (череда) корів.

Слово множина виражає об’єднання будь - якої сукупності предметів в одне ціле.   

Завдання 2

Отара овець, табун коней, рій бджіл, команда футболістів, ескадра кораблів, армія, полк, батальйон …

Завдання 3

Хор – множина людей, які співають разом.

Оркестр – множина людей, які грають разом на різних музичних інструментах.

Бригада – множина людей, які виконують спільну роботу.

Клас – множина дітей, котрі разом учаться.

Колекція – множина предметів, зібраних разом.

Бібліотека – множина книжок, зібраних разом.

Завдання 5

Моя сім’я складається з таких елементів: …

Я належу до множини членів моєї родини, а мій друг – ні.


5 вересня

Тема. Множина та її елементи

Підручник – І частина урок 1 с. 5

Завдання 10

Елементами множини геометричних фігур, які складають великий квадрат є : прямокутник, маленький квадрат, трикутник, чотирикутник, п’ятикутник.

Завдання 14

Дмитрик міг знайти ті самі 20 гривень або взагалі нічого не знайти, або знайти іншу суму, яку не помітили вони з Михасем. Немає відповіді.



6 вересня
Тема. Задання множини переліком та властивістю
Підручник – урок 2 с.6-8

Множину можна задати або переліком її елементів (наприклад, множина учнів у класі задається їхнім списком), або вказавши властивість, котрою володіють усі елементи даної множини (наприклад, множина букв українського алфавіту, множина мешканців Миколаєва, множина двоцифрових чисел …) 
Множини, які складаються з конкретного числа елементів, називаються скінченними, а решта множин – нескінченними

Завдання 1 
А) Предмети мають форму прямокутного паралелепіпеда.
Б) Предмети однакового кольору.
В) Предмети форми циліндра.
Г) Скляні предмети.
Д) Інструменти.
Е) Одяг.

Завдання 6
А – множина одноцифрових чисел ( множина цифр)
В – множина одноцифрових парних чисел
С – множина голосних букв українського алфавіту


7 вересня
Тема. Задання множини переліком та властивістю
Підручник – урок 2 с.8
Завдання 7
а)  {к; р; і; т}
б)  {1; 3; 5; 7; 9}
в)  {10; 20; 30; 40; 50; 60; 70; 80; 90}
г)  { 604; 605; 606; 607}


8 вересня
Тема. Рівні множини. Число елементів множини
Підручник – І частина урок с.9-11

Рівними вважаються множини, які складаються з одних і тих самих елементів. Рівні множини можуть відрізнятися лише порядком їхніх елементів. 
Наприклад:    {a;  b;  c } = {  c;  a;  b}
Завдання 4




Завдання 6




Завдання 7
Перебір варіантів.
{ a;  b;  c }           {  b;  a;  c}           {  c;  a; b}
{ a;  c;  b }           {  b;  c;  a}           { c;  b;  a}  


11 вересня
Тема. Число елементів множини. Порожня множина
Підручник – І частина урок с.10-11                    
Завдання 8
Число елементів множини. Є множини, які містять усього лише 1 елемент. Є такі, що не містять жодного елемента. Це порожня множина. 











12 вересня
Тема. Діаграма Венна. Знаки "належить", "не належить"
Підручник - урок 4 с.12-13
 
Графічно будь - яку множину можна зобразити замкненою лінією. Всі елементи цієї множини розміщені всередині лінії, а всі елементи, які не належать множині, - зовні.
Такі схеми називаються діаграмами Венна ( Джон Венн - англійський логік).

Завдання 1
Запис. Число 2 належить множині В.
Буква а не належить множині В.
Ці записи можна спростити, використовуючи замість слова «належить» знак 
замість слів «не належить» -  





Завдання 2- 3











13 вересня
Тема. Діаграма Венна. Знаки "належить", "не належить"
Підручник - урок 4 с.13-14

Завдання 6
Друга лінія перетинає першу. Дівчинка з м’ячем і квіткою знаходиться на перетині двох множин.


Домашнє завдання: с.14 № 10





14 вересня
Тема. Діаграма Венна. Знаки "належить", "не належить" 
Підручник – урок 5 с.15 -17

Завдання 1
а) А - множина весняних місяців року
б) В – множина «трьох мушкетерів»
в) С – множина арифметичних дій
г) D – множина двоцифрових чисел із числом десятків, яке дорівнює 3
д) M – множина частин мови

Завдання 2
Множини задано властивістю, а треба задати їх переліком її елементів.

Завдання 4
Множина В є частиною множини С. Елементи В є одночасно елементами С. Але не всі елементи С є одночасно елементами В.





15 вересня
Тема. Діаграма Венна. Знаки "належить", "не належить" 
Підручник – урок 5 с.17

Завдання 10


Завдання 11
Перебір варіантів за допомогою «дерева можливостей».




18 вересня
Тема. Підмножина. Знаки 

Підручник - урок 6 с.18-20

За визначенням множина А вважається підмножиною множини В, якщо кожен елемент А є елементом В. 

Завдання 1
У множини звірів В виділяється частина А – зайці. Частину множини називають підмножиною. 

Завдання 2
Завдання властивості множини на малюнку. Яка з них є підмножиною іншої?
а) М – множина грибів,  С – множина їстівних грибів. 
б) D – множина дерев, В – множина хвойних дерев.
в) К – множина квадратів, Р – множина прямокутників.
г) Е – множина геометричних фігур, F – множина фігур червоного кольору.





19 вересня
Тема. Підмножина. Знаки 
Завдання 8
1) 410 – 260 = 150 (к.) – 3 яблука
2) 150 : 3 = 50 (к.) – яблуко
3) 260 – 50 ∙ 2= 160 (к.) – 2 груші
4) 160 : 2 = 80 (к.) – груша

Завдання 9
а) 18 : 3 = 6 (разів)
б) 10 + 10 ∙ 5 = 60 (кв.)
в) 6 ∙ 7 – 4 ∙ 9 = 6 (кв.)
г) 56 – 56 : 7 = 48 (кв.)




20 вересня
Тема. Співвідношення між елементом і множиною, між двома множинами
Підручник – урок 7 с.21-23

Завдання 1
а) Множина дівчаток школи; множина учнів школи, які вивчають фізику; множина учнів 3-х класів …
б) Множина синіх автомобілів; множина автомобілів у Миколаєві …
в) Множина ластівок; множина перелітних птахів; множина хижих птахів; множина зимуючих птахів …
г) Множина одноцифрових чисел; множина парних чисел; множина непарних чисел; множина чисел, у запису яких є цифра 6 …

Завдання 3
М є підмножиною  множини D, оскільки всі елементи М належать D. К не є підмножиною множини D, оскільки число 4, яке належить множині К, не входить до множини D.




21 вересня
Тема. Самостійна робота

Домашнє завдання:




22 вересня
Тема. Співвідношення між елементом і множиною, між двома множинами
Підручник – урок 7 с.21-23

Завдання 7
Задачі на приведення до одиниці
1) 120 : 3 = 40 (к.) - коштує 1 зошит
2) 40  5= 200 (к.)
Вираз: (120 : 3)  5= 200 (к.)



25 вересня
Тема. Повторення вивченого матеріалу
Підручник - урок 7 с.22-23

Завдання 10
К = {11; 22; 33; 44; 55; 66; 77; 88; 99 }




26 вересня
Тема. Розбиття множини на частини за властивостями (класифікація)
Підручник – урок 8 с.24-26

Завдання 1
Поділити всі елементи на частини: їстівні та неїстівні. Кожен предмет або їстівний, або неїстівний, і значить, він потрапляє тільки до однієї частини. Тому про А і В можна сказати, що вони розбиті на частини за ознакою: їстівні – неїстівні.
Висновок: множину розбито на частини (у ній «наведено порядок», проведено класифікацію), якщо кожен її елемент потрапив тільки до одної частини.

Завдання 2
«Порядок наведено» у множинах А і Х – у них кожен елемент потрапив до однієї частини. 
У множині T «порядок не наведено», оскільки червоний круг належить одночасно обом частинам М і К.
У множині D також «порядок не наведено», оскільки деякі фігури не потрапили до жодної з виділених частин Е і F.





27 вересня
Тема. Повторення вивченого матеріалу
Підручник – урок 8 с.26

Задача 9
3 св. - 36 м.
8 св. -  ? м.
1 св. -  ? м.
1) 36 : 3= 12 (м.) - потрібно на 1 светр
2) 12 ∙ 8= 96 (м.)
Вираз: (36 :3) ∙ 8= 96 (м.)
Відповідь: 96 мотків потрібно для 8 светрів.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Безпечна поведінка під час весняних канікул. Інструктаж з техніки безпеки https://www.youtube.com/watch?v=KyhbdSVEfCM 9 березня - 210-а річн...