8 листопада
Літературне читання
Тема. Робота з дитячою книжкою. Оповідання на тему « Людина починається з добра». Василь Сухомлинський «Суниці для Наталі»
Василь Сухомлинський «Суниці для Наталі»
https://www.youtube.com/watch?v=XraVkia6d8I
Дай відповіді на запитання.
- В якому класі навчалася Наталя?
- Чому дівчинка довго не приходила до школи?
- Що треба було їсти дівчинці, щоб одужати?
- Кому розповів Андрійко про Наталю?
- Що порадила мама Андрійка?
- Чому хлопчик спочатку відмовився нести суниці Наталі?
- Чи приніс Андрійко Наталі суниць?
- Що сталося з дівчинкою?
- Якою була Наталя, коли прийшла до школи?
- Що зробила Наталя?
- Про що подумав Андрійко?
- Хто автор прочитаного оповідання?
Встановіть послідовність подій у тексті
1.Цій дівчинці треба їсти мед і суниці.
2.Вона довго хворіла.
3.Наталя взяла пакуночок із суницями.
4.Соромно мені, не понесу.
Вправа "Правда чи ні"
- Миколка розповів своїй мамі про Наталю.
-У четвертому класі вчиться маленька Наталя.
- Щічки її стали червоними, як мак.
Навколишній світ
Тема. Симетричні цифри і літери
Підручник – с.14, 17

Презентація до уроку
Математика Урок в Zoom
Тема. Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел
Підручник – урок 28 с.57
Завдання 5, 6(б)
90дм 5см – 76см= 905см – 76см= 829см= 8м2дм9см= 8м29см=82дм9см
Задача 7
а)12+8=20(з.) – у ІІ коробці
б)10-6=4(з.) – синіх у І коробці
в)20+10=30(з.) – у двох коробках
г) 12+6= 18(з.) – червоних у двох коробках
д)8-4=4(з.)
Повторення
1. Рівняння (ціле, частини)
a-x=b a+x=b
x=a-b x=b-a
2. Визначити, за якою закономірністю написані ці числа і написати ще два числа.
1, 3, 5, 7, 9 … (+2) 11, 13
25, 20, 15 … (-5) 10, 5
3. Обчислити.
400-203+98=
(Порядок дій, у стовпчик)
4. Розмістити числа 52, 5, 2, 502, 25, 250, 520 у порядку зменшення.
520 502 250 52 25 5 2
Українська мова Урок в Zoom
Тема. Повторення вивченого матеріалу про іменник
Підручник – І частина с. 68-69
Презентація до уроку
Вправа 44
Складання речень.
Наприклад. Добре мати вірного друга. У лісі восени багато грибів. За селом починається сосновий ліс. Сергій – мій найкращий шкільний друг.
Хвилинка спілкування
Лілія – ім’я (власна назва), лілія – квітка (загальна назва).
Інтерактивне завдання
https://learningapps.org/display?v=ptmu0qann19
Домашнє завдання
С.69 вправа 48
Списати вірш Анатолія Камінчука, доповнюючи віршовані рядки словами – назвами квітів із довідки. Скласти і записати одне речення зі словами – назвами квітів, які подобаються твоїм мамі і бабусі.
Немає коментарів:
Дописати коментар