10 листопада
Мистецтво
Музичне мистецтво
Тема. Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Струнні інструменти. С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки). І. Білик «Киця – Кицюня»
Презентація до уроку
Тема Петрика
І. Білик «Киця – Кицюня»
https://www.youtube.com/watch?v=PmzzEslHUDE
Образотворче мистецтво
Тема. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш)
Презентація до уроку
Силуетна композиція "Бережіть птахів!"
Математика Урок в Zoom
Тема. Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел
Підручник – урок 29 с.58-59
1)5-2=3(г.) – забив Сашко
2)5+3=8(г.) – забили Іванко і Сашко разом або забив Дмитрик
3)5+3+8=16(г.) або 8+8=16 (г.)
Відповідь: всього 16 голів забили хлопчики.
Завдання 8
2м-3дм 7см=200см-37см= 163см= 1м6дм 3см
46дм- 4м3дм=46дм – 43дм =3дм
5м7см+3м9дм6см= 507см+396см=903см= 9м3см
61дм2см+ 1м58см=612см+158см= 770см= 7м7дм
Завдання 10
Українська мова Урок в Zoom
Тема. Узагальнення знань про іменник
Завдання 1
- Прочитайте народні прикмети. Випишіть іменники в два стовпчики Хто? Що?
Сова кричить на великий холод. Горобці дружно цвірінькають перед швидким потеплінням. Ворони сідають у різні боки головами – буде вітряний день.
Завдання 2
- Прочитайте і доповніть речення. Запишіть їх.
Столиця України – місто … .
Центральна вулиця в Києві – … .
Київ розкинувся на обох берегах … .
Завдання 3
- Здогадайтеся, про що йдеться у таких народних висловлюваннях.
Він може довести до Києва. (язик)
Їх замилюють, коли говорять неправду. (очі)
Його задирають, коли зазнаються. (ніс)
Йому ніде впасти. (яблуко)
Складіть і запишіть речення з іменниками очі, яблуко.
Завдання 4
Звуко – буквений аналіз слів яблуко, язик.
Яблуко – 6 букв, 7 звуків, 3 склади.
Язик – 4 букви, 5 звуків, 2 склади.
Завдання 5
Вправа «Хто я?»
1. Ім’я 2.Учень (учениця) 3. Хлопчик (дівчинка) 4. Школяр (школярка)
5. Син (дочка) 6. Онук (онука) 7. Українець (українка)
Д/з Пройти тестування з теми «Іменник» за посиланням
або http://join.naurok.ua/ Код доступу 3277070
Літературне читання Урок в Zoom
Тема. Не роби іншому того, чого сам не любиш. «Лисичка і Журавель» (українська народна казка)
Підручник – ІІ частина с. 51-53
Завдання 1
- Прочитайте подані слова
Ввічливість, хитрість, улесливість, винахідливість, нещирість, підступність, доброта, довірливість, стриманість.
- Виберіть слова, які характеризують Лисичку (Журавля).
Завдання 2
- Прочитайте прислів’я. Що може бути заголовком до казки?
1. Друзі пізнаються в біді.
2. Яке частування, таке й дякування.
3. Потрудись, побігай, а тоді вже обідай.
Завдання 3
- Уважно прочитайте. Пронумеруйте пункти плану відповідності до послідовності подій у творі.
_ В гостях у Лисички.
_ Лисичка і Журавель – Приятелі.
_ Лисичка більше не приятелює з Журавлем.
_ На гостинах у Журавля.
Завдання 4
- Змініть події в казці так, щоб її можна було назвати «Лисичка і Журавель – друзі».
- Розкажіть нову казку.
Немає коментарів:
Дописати коментар