27 жовтня
Мистецтво
Музичне мистецтво
Тема. Як сопілка флейтою стала. Тембр. Нотна грамота. В.Кирейко награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопілка), Й.С.Бах «Жарт» (флейта). Поспівки з вивчених нот. Л.Масол «Кольорова гама»
Презентація до уроку
https://docs.google.com/presentation/d/1ozSz53sfaQrYNfaAer0n3Uc4iXLKNr2O/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true
В. Кирейко. Награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопілка)
Й. С. Бах. Жарт (флейта)
Пісня «Кольорова гама». Музика Л.Масол. Вірші В.Тименка
Інтерактивне завдання
https://learningapps.org/display?v=pojoqtgrt19
Образотворче мистецтво
Тема. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери).
Презентація до уроку
https://docs.google.com/presentation/d/1foviEAM9dGvFgiVqAlky58aJvOpsIvN9/edit?usp=sharing&ouid=117792418891511608455&rtpof=true&sd=true
Відео «Малюємо музику»
Українська мова Урок в Zoom
Тема. Навчаюся змінювати слова — назви предметів (один – багато)
Підручник – І частина с. 62-63
Число іменників (однина - множина)
Презентація до уроку
Досліджуємо однину й множину іменників
Тільки в однині: молоко, золото, сум.
Тільки у множині: шорти, окуляри, граблі, шахи, ножиці.
Д/з с. 63 вправа 34
Математика Урок в Zoom
Тема. Повторення вивченого матеріалу
Підручник - урок 27 с.54
Завдання 3 с.54
Рівняння 4(в) з перевіркою
Задача 5
1)34-5=29(уч.) – у 1-Б класі
2)34+29=63(уч.) – у 1-А і 1-Б класах
3)90-63=27(уч.)
Відповідь: 27 учнів у 1-В класі.
Повторення
Завдання 1
Записати числа у вигляді суми розрядних доданків.
517=500+10+7
249=200+40+9
620=600+20
405=400+5
Завдання 2 (усно)
Із чисел 44, 532, 874, 100, 1, 79, 205, 60, 320, 9 вибрати:
а) одноцифрові числа;
б) двоцифрові числа;
в) трицифрові числа.
Завдання 3
Записати трицифрові числа, в яких усі три цифри однакові. Скільки існує таких чисел?
111, 222, 333, 444, 555, 666, 777, 888, 999
Завдання 4
Виразити в метрах, дециметрах і сантиметрах.
485см=4м 8дм 5см
28дм3см=2м 8дм 3см
5м62см=5м 6дм 2см
807см=8м 7см
350см=3м 5дм
Літературне читання Урок в Zoom
Тема. Народні казки. Казки про тварин. «Зайчикова хатинка» (українська народна казка)
Підручник – ІІ частина с.46-49
- Скільки персонажів у казці?
- Хто є головним персонажем казки?
- У якій послідовності з’являються персонажі казки?
- Чому Собачці та Ведмедеві не вдалося вигнати Лисицю?
- Яку рису характеру виявив Півник?
- Яка була Лисичка?
- Що в цій казці є казковим?
Вибіркове читання
- Прочитайте уривок казки, зображений на малюнку на с. 47.
- Прочитайте уривок з описом хатинки Зайчика і Лисички.
-Як тварини виганяли Лисичку із Зайчикової хатинки.
Читання казки в особах.
Немає коментарів:
Дописати коментар